You are at:

Centret

Læs om Centrets tilbud

Taarbæk Skoles klubtilbud, Centeret, er en integreret del af skolens bygninger og befinder sig i den gamle pedelbolig.

Skolens klubtilbud dækker elever fra 4. klasse og opefter. Fritidsklubben tilbyder aktiviteter for 4. til 6. klasse i eftermiddagstimerne indtil 17.30 (fredag dog 16).

Tilbuddene spænder fra de kreative projekter med bl.a. smykker og stof til de mere fysiske aktiviteter som kano, rapelling, boldspil og ture ud af huset.

Ungdomsklubben holder åbent hver onsdag fra 17 til 22 som et tilbud til 6. klasse og opefter.

Vores tidligere elever har her en mulighed for at bevare relationen til tidligere klassekammerater samt skabe nye kontakter til medlemmer fra andre ungdomsklubber.

Disse aftener har primært et socialt formål, hvor der spises, spilles og hygges på et uformelt plan.